
Vad står jag för?
HOLISTISKT TÄNK
Ja, jag håller med. Ordet är lite uttjatat nu, men det fungerar fortfarande.
För mig betyder det att kroppen, sinnet och själen får arbeta tillsammans genom varje steg. Kanske inte helt jämlikt alltid men så gott det går. Allt får ta plats och allt är viktigt.
ATT GÖRA SKILLNAD
Det är inte alltid så enkelt. Men då tänker jag på citatet, som jag inte har en aning om ursprunget för: en kan inte göra allt, men alla kan göra något.
För mig betyder det att ge min tid till Tjejzonen två dagar i månaden och bemanna chatten. Men också att skänka 15% av min inkomst till människor i nöd.
GÖRA MITT BÄSTA
Att göra mitt bästa tills jag vet bättre, då gör jag bättre.
ÖMSESIDIG RESPEKT
Alla människor förtjänar min respekt. Vi hamnar alla på samma plats när vi lämnat detta livet.
Eller ja, våra kroppar åtminstone. Resten vet jag inte.
DU ÄR DIN EGEN KOMPASS
Japp, det är sant! Du har redan alla svar du behöver inom dig. Du ska bara förstå hur du kan hitta vart och ett.
Vet du, även hur du ska bearbeta dina trauman har du svar på om du bara lyssnar.
Hur allt började:
Under hela mitt liv har jag letat efter en plats där jag skulle passa in. Jag jagade bekräftelse och gillande och provade mig på det mesta för att döva känslan inom mig. Det fungerade så bra att jag stängde av totalt. Sen när jag insåg att alla känslor stoppades kändes det inte lika lockande längre.
Jag spenderade mer än 10 år med att hitta en väg som kunde hjälpa mig att bearbeta mina trauman, rädslor och mönster. På den tiden provade jag mer än 100 olika verktyg och hjälpmedel. Det var inte alla som hade så god effekt. Men till slut hittade jag några som faktiskt gjorde skillnad.
Magic of the Month
Månadsbrevet där du får min tolkning av energin, reflektioner, digitala gåvor, kraftfulla övningar och mycket annat.
.png)







